NL  DE
 

Privacy statement

Een zorgvuldige omgang met persoonsgegevens is voor ons van groot belang. Persoonlijke gegevens worden dan ook zorgvuldig verwerkt en beveiligd. Hierbij houden wij ons aan de wet en regelgeving op het gebied van de bescherming van persoonsgegevens, zoals de Wet bescherming persoonsgegevens. Daarnaast is het voor ons erg belangrijk om consciëntieus om te gaan met onze rol als e-mail marketingbedrijf. Zie hiervoor ook ons Anti spam beleid.

Digital Herald BV legt uw gegevens vast voor de uitvoering van uw opdracht. Uw gegevens kunnen door ons worden gebruikt om u te informeren over relevante producten en diensten van Digital Herald. Indien u hier bezwaar tegen heeft of uw gegevens wilt corrigeren of opvragen, kunt u ten alle tijde contact met ons opnemen.

Wij verstrekken uw gegevens niet aan derden zonder uw uitdrukkelijke voorafgaande toestemming, tenzij wij daartoe verplicht zijn op basis van de wet of een rechterlijke uitspraak.

Indien u uw contactinformatie of e-mailadres heeft opgegeven, bijvoorbeeld voor het ontvangen van onze nieuwsbrief, dan kan deze gebruikt worden om u als klant te informeren over voor u relevante en interessante gelijksoortige producten en diensten van Digital Herald BV. Als u hier geen prijs meer op stelt, kunt u zich op ieder moment afmelden via een link die in wij onze nieuwsbrief vermelden.

Wij behouden ons het recht voor om wijzigingen aan te brengen in het privacystatement. Check daarom regelmatig het privacystatement voor een update van ons privacybeleid. Als u nog vragen heeft over ons privacybeleid, neem dan contact met ons op.

Nieuwsberichten

Voordelen van een e-mailmarketingkalender

Feestdagen, seizoenswisselingen en speciale dagen zoals Prinsjesdag zijn terugkerende momenten op de jaarkalender, waar je op in kunt spelen..

Hele artikel lezen

Hoge(re) respons op actiematige e-mail

Een duidelijke call-to-action spoort lezers aan tot actie. Kies bewust voor een afwijkende opmaak..

Hele artikel lezen

E-mailmarketing in crisistijd, belangrijker dan ooit

E-mail is nu misschien nog wel een belangrijker als marketinginstrument dan ooit.

Hele artikel lezen

Emailmarketingcampagnes met impact

Emailmarketing campagnes met meer impact.

Hele artikel lezen

separator_right Alle nieuwsberichten

Digital Herald Nieuwsbrief

Schrijf je in en blijf op de hoogte!




Volg ons op Twitter

X