NL  DE
 

Anti-spambeleid

Onder spam wordt verstaan: e-mail die in bulk en ongevraagd wordt verzonden. Ongevraagd betekent dat de ontvanger van de e-mail niet vooraf aantoonbare, expliciete en op elk moment intrekbare toestemming voor de verzending van de mailing heeft verleend. Bulk houdt in dat de e-mail deel uitmaakt van een grotere hoeveelheid e-mails die elk substantieel identiek zijn. Een e-mail is pas spam als aan beide criteria wordt voldaan.

Digital Herald BV gaat bewust om met de verantwoordelijkheid van een goed e-mailbeleid. Zo dragen wij er zorg voor dat de ontvangers van uw nieuwsbrieven of campagnemailings zich ten alle tijde zelfstandig kunnen in- en uitschrijven. Ook hanteren wij bevestigingsmethodes (opt-in) om er zeker van te zijn dat personen niet ongevraagd aan uw adreslijst worden toegevoegd. 

Hier zijn echter wel enkele uitzonderingen op. U mag als bedrijf of organisatie consumenten en bedrijven berichten sturen wanneer:

  • Men expliciet toestemming heeft gegeven voor het ontvangen van commerciële, charitatieve of ideële berichten.
  • Men kan zien van wie het bericht afkomstig is
  • De ontvanger kan aangeven geen prijs meer te stellen op de berichten (afmelden)
  • Er een duidelijke klantrelatie is. Er is sprake van een klantrelatie als er men een product of dienst heeft afgenomen.

In het document hieronder vindt u onze volledige anti-spam policy:

PDF  Code Verspreiding Reclame via E-mail

Meer over regels omtrent spam vindt u op de website van de OPTA:

http://www.spamklacht.nl/

Nieuwsberichten

Voordelen van een e-mailmarketingkalender

Feestdagen, seizoenswisselingen en speciale dagen zoals Prinsjesdag zijn terugkerende momenten op de jaarkalender, waar je op in kunt spelen..

Hele artikel lezen

Hoge(re) respons op actiematige e-mail

Een duidelijke call-to-action spoort lezers aan tot actie. Kies bewust voor een afwijkende opmaak..

Hele artikel lezen

E-mailmarketing in crisistijd, belangrijker dan ooit

E-mail is nu misschien nog wel een belangrijker als marketinginstrument dan ooit.

Hele artikel lezen

Emailmarketingcampagnes met impact

Emailmarketing campagnes met meer impact.

Hele artikel lezen

separator_right Alle nieuwsberichten

Digital Herald Nieuwsbrief

Schrijf je in en blijf op de hoogte!




Volg ons op Twitter

X