NL  DE
 

Het personaliseren en segmenteren van email

U bepaalt zelf welke informatie u van uw contacten wilt opslaan in de adressenlijst. Maak zoveel extra velden aan als u wilt (bijvoorbeeld geslacht, interesses, bedrijfsnaam of beroepsgroep). Deze velden kunt u vervolgens gebruiken om uw adressenlijst automatisch te segmenteren of om uw nieuwsbrief te personaliseren.

Segmenteren

Segmenteren

Zo kunt u enkel de personen van uw adressenlijst aanschrijven die bij bedrijf X werken, of personen die vooral geïnteresseerd zijn in het specifieke product wat u op dat moment in de aanbieding hebt.

Personaliseren

Mensen weten graag met wie ze zaken doen. U kunt eenvoudig het rendement van uw nieuwsbrief verhogen door uw campagne persoonlijk aan de ontvanger te richten. Met een aanhef met voor- of achternaam, of ander slim gebruik van de extra informatie die u over een klant heeft, maakt uw e-mailbericht een veel persoonlijker indruk.

Informeer naar de mogelijkheden!

Nieuwsberichten

Voordelen van een e-mailmarketingkalender

Feestdagen, seizoenswisselingen en speciale dagen zoals Prinsjesdag zijn terugkerende momenten op de jaarkalender, waar je op in kunt spelen..

Hele artikel lezen

Hoge(re) respons op actiematige e-mail

Een duidelijke call-to-action spoort lezers aan tot actie. Kies bewust voor een afwijkende opmaak..

Hele artikel lezen

E-mailmarketing in crisistijd, belangrijker dan ooit

E-mail is nu misschien nog wel een belangrijker als marketinginstrument dan ooit.

Hele artikel lezen

Emailmarketingcampagnes met impact

Emailmarketing campagnes met meer impact.

Hele artikel lezen

separator_right Alle nieuwsberichten

Digital Herald Nieuwsbrief

Schrijf je in en blijf op de hoogte!




Volg ons op Twitter

X